Forum Forum GWINI Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
scenariusz: Bravo Two Zero

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum GWINI Strona Główna » nowości, ciekawostki asg Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
scenariusz: Bravo Two Zero
Autor Wiadomość
zolwik
Prezes forum


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rząska

Post scenariusz: Bravo Two Zero
Irak, w czasie pierwszej Wojny w Zatoce. Brytyjski oddział specjalny ma przerwać światłowód, którym transmitowane są namiary na cele dla irackich rakiet Scud. Wyznaczony do ataku punkt, w którym jest linia światłowodowa niespodziewanie okazuje się być chroniony przez jednostkę wojsk irackich. Konfrontacja irakijczyków i brytyjczyków jest nieuchronna. Zaskoczenie działa na korzyść brytyjskich żołnierzy, ale poważna liczebna przewaga, leżąca po stronie wojsk irackich stanowi duże zagrożenie powodzenia akcji brytyjczyków.

Uczestnicy

jednostka armii irackiej - min. 6 osób,
oddziały specjalne - zawsze nie więcej jak 50% liczebności irakijczyków (czyli min. 3 osoby).

Zadania

Brytyjczycy - podłożyć ładunek wybuchowy pod minimum 1 z 4 punktów (np. słup lub drzewo - wcześniej wyznaczone !),
Irakijczycy - mimo zaskoczenia co do miejsca i czasu ataku uniemożliwić w prosty lub wymyślny sposób Wink wykonanie zadania brytyjczyków.

Informacje dodatkowe

Proponuję 4 odmiany scenariusza, różniące się poziomem trudności:

1. (najłatwiejszy) - ładunek podłożyć pod 1 z 4 punktów (słup / drzewo). Podłożenie ładunku czyli zatrzymanie się 1 osoby przez 5-10 sekund pod słupem / drzewem oznacza wykonanie zadania,
2. (trochę trudniejszy) - j.w. , ale z obowiązkiem wycofania się "brytyjczyków" do wyznaczonej (niedalekiej) strefy,
3.(trudny) - tak jak w 1. odmianie, ale ładunek trzeba podłożyć w 2 z 4 punktów,
4.(najtrudniejszy) - j.w. i jak w odmianie 2. czyli po podłożeniu dwóch ładunków trzeba się wycofać do bezpiecznej, wcześniej wyznaczonej strefy.

Rolę linii telekomunikacyjnej może grać kilka słupów lub drzew stojących mniej-więcej w jednej linii. Ważne, by rzecz jasna przed rozpoczęciem gry wyznaczyć które to słupy lub tym bardziej które to drzewa biorą udział w grze.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:22, 05 Lip 2007 Zobacz profil autora
Daymon
moderator


Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Post
Przygotuje to na marcowa strzelanke,zrobie bombe lontowa,rozegramy to w lasku^^


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:11, 16 Lut 2008 Zobacz profil autora
zolwik
Prezes forum


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rząska

Post
super Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:04, 18 Lut 2008 Zobacz profil autora
MisiaQ MastaH



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzaska

Post
juz sie boje ;p


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:32, 18 Lut 2008 Zobacz profil autora
Mewa
GWINI player


Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rząska

Post
będzie bummmm


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:50, 18 Lut 2008 Zobacz profil autora
Daymon
moderator


Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Post
tak prowizorycznie tylko,delikatna taka;p fajny scenariusz,jest jeden ktory sam zaprojektowalem,trza go wprowadzic w zycie...dam mu kryptonim:kzw:D"kurde,zaraz wybuchnie"^^ a coscie mysleli;p?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:25, 20 Lut 2008 Zobacz profil autora
Gruby
moderator


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RZĄSKA

Post
ja chce detonować Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:54, 20 Lut 2008 Zobacz profil autora
MisiaQ MastaH



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzaska

Post
a myslalem ze kzw to .... XD

a Gruby sie zdetonuje razem z nia ;p suicide bomber


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:07, 20 Lut 2008 Zobacz profil autora
Mewa
GWINI player


Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rząska

Post
KZW nie dam wysadzić Joke


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:31, 21 Mar 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum GWINI Strona Główna » nowości, ciekawostki asg Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin